مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-20سياسي

سوت زنی| وقتی پزشک متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن رشوه می شود


پیگیری های سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس در پی دریافت رشوه توسط یک پزشک باعث شد این فرد متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن پول به بیمار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، سامانه سوت زنی با هدف تقویت نظارت عمومی، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و آغازی بر مبارزه رسانه ای با فساد ایجاد شد.

این کار در دنیا با عنوان (whistleblower) شناخته می شود و طبق تجربه جهانی بیش از نیمی از فسادهای اجتماعی و سیاسی از این طریق کشف و شناسایی شده اند.

در این سامانه مردم گزارش های خود درباره تخلفات و مفاسدی که با آن مواجه می شوند را همراه با شواهد و مستنداتی که به آن دسترسی دارند ثبت کرده و از خبرگزاری فارس می خواهند تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود سوژه مورد نظر را از مراجع ذی صلاح پیگیری کند.

در یکی از گزارشات ثبت شده در سامانه سوت زنی توسط مخاطبان آمده است: در مورخه 15 تیر 1399 به علت بیماری که همسرم مبتلا شده بود به یکی از پزشکان شهر قم مراجعه کردم و پس از معاینه و مطلع شدن از لزوم عمل جراحی هرچه سریعتر ایشان برای روز 16 تیر نوبت جراحی در بیمارستان .

را گرفتم.

این بیمارستان خصوصی طرف قرارداد بیمه مکمل خانواده ام است و هیچ هزینه ای از ما نگرفت اما دکتر بعد از صحبت ابتدایی از من خواست برای دستمزد تیم جراحی و لوازم عمل 6 میلیون تومن به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| وقتی پزشک متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن رشوه می شود

سوت زنی| وقتی پزشک متخلف مجبور به عذرخواهی و بازگرداندن رشوه می شود